Successful business year in 2013 for Körber Group

Following on from record earnings in the previous year, sales were again increased by more than nine percent to some € 2.2 billion (2012: € 2 billion).
Incoming orders increased significantly by 15 percent to € 2,252 million (2012: € 1,965 million).
“The success of the Körber Group is the result of our innovative products and services, alongside the strategic expansion of our Group portfolio, particularly in international markets. We salute our excellent employees and their extraordinary commitment for delivering this success,” says Richard Bauer, Chief Executive Officer of Körber AG.
Downlad:
Press release (pdf)
Corporate Report 2013 (pdf)

Nach dem Rekordergebnis des Vorjahres konnte der Umsatz nochmals um mehr als neun Prozent auf rund 2,2 Mrd. € (2012: rund 2 Mrd. €) gesteigert werden.

Der Auftragseingang erhöhte sich deutlich um 15 Prozent auf 2.252 Mio. € (2012: 1.965 Mio. €).

„Der Erfolg des Körber-Konzerns ist das Ergebnis unserer innovativen Produkte und Dienstleistungen sowie der strategischen Erweiterung unseres Konzern-Portfolios insbesondere in den internationalen Märkten. Beides verdanken wir unseren hervorragenden Mitarbeitern und ihrem außerordentlichen Engagement“, betont Richard Bauer, Vorstandsvorsitzender der Körber AG.

Download: